Esittely

Ryhmäanalyysi on Euroopassa laajalle levinnyt ryhmäpsykoterapian ja vuorovaikutuksen kehittämisen malli, jota käytetään psykoterapeuttisissa pienryhmissä, erilaisten työyhteisöjen kehittämisessä, työnohjauksessa ja suurryhmissä.

Nämä sivut tarjoavat tietoa Ryhmäanalyysiyhdistys ry:stä ja ryhmäanalyysistä. Löydät myös ryhmäanalyytikkojen yhteystietoja.

Ryhmäanalyysiyhdistys ry – Föreningen för Gruppanalys ry on perustettu vuonna 2003. Yhdistyksen tavoitteena on ryhmäanalyysin tuntemuksen lisääminen maassamme sekä ryhmäanalyysin tieteellisten ja ammatillisten toimintaedellytysten edistäminen. Tämän mukaisesti yhdistys järjestää mm. keskustelu- ja koulutustilaisuuksia, toimittaa alaan liittyviä julkaisuja, pitää yhteyttä koti- ja ulkomaisten järjestöjen kanssa sekä välittää asiantuntija-apua.

Jos olet kiinnostunut liittymään jäseneksi, täytä jäsenhakemus.