Tapahtumat & ajankohtaista

Perjantaiseminaarit ja Zoom-keskusteluryhmät

Perjantaiseminaareja jatketaan heti, kun koronatilanne sen mahdollistaa.

Zoom-yhteydellä järjestettävät, jäsenille suunnatut keskusteluryhmät jatkuvat keväällä; 21.1., 25.2., 18.3., 22.4. ja 20.5. Kaikki tilaisuudet ovat klo 19.00 - 20.30. Kutsut linkkeineen lähetetään ennen tilaisuutta ko. viikon alussa. Kutsut lähetetään automaattisesti yhdistyksen jäsenille. Mikäli et ole yhdistyksen jäsen ja olet kiinnostunut osallistumaan, niin lähetä viesti yhdistyksen sähköpostiin info@ryhmaanalyysi.fi, niin lähetämme linkin.

Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous järjestetään Zoom-yhteydellä maanantaina 24.5.2021 klo 19.30 alkaen.

Kevätseminaari

Kevätseminaari järjestetään Zoom-yhteydellä 17.4. Teemana on lasten, nuorten ja aikuisten neuropsykiatriset häiriöt. Katso ohjelma

Kansainvälisiä seminaareja

Muita ajankohtaisia aiheita

Suomen Ryhmäanalyysikoulutus Oy/Ryhmäanalyysiyhdistys ry yhteistyössä Helsingin yliopiston kanssa käynnistävät ryhmäanalyyttisen ryhmäpsykoterapeuttikoulutuksen syksyllä 2021. Hakuaika helmikuussa 2021. Tarkempaa tietoa Helsingin yliopiston kotisivuilta.

Tilaa Yksilöksi ryhmässä -kirja: Kirjan voi tilata Aila Kauraselta hintaan 25 euroa. ailakauranen@gmail.com tai puh. 0400 131 857. Lue myös lehdistötiedote.

Yhdistys Facebookissa